مبلمان و تعمیرات مبلمان

دانستنیهای راجع به انواع مبلمان ، تعمیرات و رویه کوبی مبل

مبلمان و تعمیرات مبلمان

دانستنیهای راجع به انواع مبلمان ، تعمیرات و رویه کوبی مبل

عوامل موثر بر قیمت تعمیرات مبل

زمانی که تصمیم به تعمیر مبلتان گرفتید باید در زمینه های مختلفی برای تعمیر مبل هزینه کنید اما هزینه رویه کوبی یکی از بالاترین هزینه های تعمیر مبل است. اگر قصد تعمیر مبل و رویه کوبی دارید باید بدانید که هزینه این بخش به ۲ عامل بستگی دارد:

۱٫ حرفه ای و متخصص بودن تعمیر کاری که رویه کوبی را انجام می دهد. شاید اگر برای تعمیر مبل به فردی حرفه ای و آزمون پس داده مراجعه کنید مجبور به پرداخت هزینه بیشتری شوید اما حتی برای یک لحظه هم شک نکنید که ارزشش را دارد.

۲٫ نوع و متراژ پارچه ای که برای رویه کوبی استفاده می شود. بدیهیست که کیفیت پارچه و متراژ آن هزینه تعمیر مبل را به شدت تغییر می دهد

تعمیرات مبل موارد متعددی مثل تعمیر دسته های چوبی شکسته مبل و کاناپه، پشتی های آسیب دیده یا دفرمه شده ی صندلی های ناهارخوری یا تعییر و تعویض فوف و فنر مبل ها را شامل می شود. بسیاری از کارگاه های ساخت مبلمان کار تعمیرات مبل و یا رویه کوبی را هم انجام می دهند. کارهای مربوط به تعمیرات اسکلت چوبی یا فلزی مبل، رنگ کاری مبل و مواردی مثل ترمیم مبلمان استیل هم توسط کارگاه های مبلسازی یا کارگاه های تعمیرات مبل انجام می‌شود.

در این زمینه مواردی بر روی قیمت گذاری موثر است که در این مطلب به آن می پردازیم.  ادامه مطلب ...

تعمیرات مبل راحتی

مبل راحتی یکی از انواع مبل ها به حساب می آید که طرفدار بیشتری نسبت به سایر مبل ها به دلیل راحت بودن آن دارد. تعمیرات مبل ظاهر و زیبایی مبل را بهتر خواهد کرد و تحولاتی زیادی در طراحی منزل شما ایجاد می شود. اگر بخواهید طراحی داخلی منزلتان را تغییر دهید یا در صورت وجود مشکلاتی مانند پارگی نوار , شکستگی  پایه مبل ، یا دسته آن و شکستگی کلاف مبل میخواهید آن ها را تعویض کنید کاری اشتباه و هزینه بر برای شما تلقی می شود می توان با اطمینان گفت که تعمیرات مبل راحتی یکی از روش های به صرفه و کم هزینه برای شما خواهد بود. در تعمیرات مبل راحتی می توانید به آسانی پارچه ی رویه ی مبل , فنربندی و یا کلاف مبل را تغییر دهید تا مدت زمان طولانی تری بتوانید از مبل راحتی خود استفاده کنید.

مبل های راحتی به دلیل نداشتن ظرافت کاری های زیاد خیلی آسانتر و کم هزینه تر از سایر مبل ها تعمیر می شوند و توسط افراد متخصص این اطمینان را به شما می دهند که دیگر با این مشکلات روبرو نشوید. هنگامی که می خواهید مبل خود را تعمیر کنید توجه به یک سری نکات لازم و ضروری است. انتخاب یک نوع پارچه ی مناسب و با کیفیت , اطمینان از سالم بودن کلاف مبل که نقش اصلی استحکام مبل را تعیین می کند , انتخاب یک تعمیرکار ماهر , استفاده از مواد اولیه قابل اطمینان و پرداخت هزینه ای مناسب نسبت به تعمیر آن از جمله نکاتی است هنگام تعمیرات مبل اهمیت بالایی دارد و طول عمر دوباره آن مبل را مشخص می کند. پس قبل از اقدام به خرید مبل های تازه حتما به تعمیر آن فکر کنید چون به راحتی با کمترین هزینه به مبل دلخواه خود خواهید رسید.  ادامه مطلب ...