مبلمان و تعمیرات مبلمان

دانستنیهای راجع به انواع مبلمان ، تعمیرات و رویه کوبی مبل

مبلمان و تعمیرات مبلمان

دانستنیهای راجع به انواع مبلمان ، تعمیرات و رویه کوبی مبل

12 رنگ رایج در انتخاب مبلمان

اگر یک طراح دم دستتان ندارید و یا ایده ای نیز مد نظرتان نیست خرید مبلمان راحتی ویا مبلمان استیل یک چالش محسوب می شود،زیرا هزینه نسبتا بالایی دارد و برای مدت طولانی باید جوابگوی دکوراسیون شما باشد.ساده ترین راهنمایی برای این کار انتخاب رنگ درست است انتخاب رنگی که شما را محدود نکند بسیار مهم است و این ویژگی را داشته باشد که هر وقت خواستید دکوراسیون منزلتان را تغییر دهید نیاز به تعویض و تعمیرمبلمان و کاناپه نداشته باشید.

  

رنگ سفید

مبلمان سفید خاص و جذاب هستند و هیچ وقت از مد نمی افتد،همچنین شما می توانید وسایل دکوری را به آن اضافه کنید.دقت کردن به میزان مقاوم بودن این رنگ پارچه در برابر لکه، بسیار دقت کنید و فراموش نکنید که پارچه مبلی به راحتی تمیز و شستشو بشود.

رنگ کرم

انعطاف پذیری در رنگ کرم بالا بوده مبلمان کرم رنگ که می تواند با بافت نیز باشد که به خوبی با رنگ های آبی،سیاه،قرمز،خاکستری نیز ترکیب جذابی را به نمایش می گذارد.

رنگ قهوه ای روشن

به خوبی می توان با رنگ های پاییزی ترکیب کرد این رنگ های گرم خنثی با رنگ های سیاه،آبی و گزینه دیگر ترکیب شدن با رنگ ها به شکل شطرنجی می باشد.

 رنگ قهوه ای

رنگ قهوه ای کاربرد کمتری پیدا کرده از وقتی که رنگ خاکستری طرفدار پیدا کرده است اما همچنان طرفداران خاص خود را دارد و برای رویه کوبی مبل در دکوراسیون منزل بسیار زیبا به نظر می رسد هم کلاسیک و هم شیک است.

رنگ خاکستری روشن

رنگی که در کنار رنگ های گچی دیوار و چوب مبلمان راحتی و یا مبلمان استیل بسیار جلوه دارد خاکستری روشن است و همچنین خاکستری روشن زمینه ی فوق العاده ای برای دیگر وسایل فراهم می کند.

رنگ خاکستری تیره

یکی از رنگ های پرطرفدار در طراحی داخلی منزل به حساب می آید و با بیشتر رنگ ها قابلیت ترکیب شدن را دارد برای مثال ترکیب رنگ خاکستری تیره و زرد تیره بسیار جذاب می شود.

رنگ های خنثی

منظور از رنگ خنثی رنگی است که مکمل آن بهش اضافه شده است، سعی کنید از رنگ های خنثی در دکوراسیونتان بیشتر استفاده کنید برای مثال یک آبی خنثی شده مقدار اندکی از رنگ نارنجی را در خود دارد.

گاهی شما از رنگ های خنثی خسته می شوید و همچنین علاقه به رنگ های جیغ نیز ندارید در این موارد سعی کنید به دنبال چیزی باشید که ته رنگ مورد نظر شما را در مبلمان راحتی و یا مبلمان استیل شما وجود داشته باشد.

رنگ ها با الهام از طبیعت

سبز و آبی ملایم کم رنگ به عنوان پایه هی رنگ خنثی هستند.

پارچه های کتانی

یک ظاهر متفاوت دارد این نوع جنس و به خودی خود رنگ مبلمان را تعیین می کند در صورتی که رنگ محسوب نمی شود.بسیار انعطاف پذیر است و با هر رنگی ترکیب می شود.

رنگ ها  با الهام از الگو های ظریف

گاهی این طرح ها و الگوها انقدر ضعیف هستند که به صورت بافت پارچه به نظر می رسد،مبلمان با طرح ها و الگوهای ظریف،هم زیبا هست و هم انعطاف پذیر.

مبلمان چرم

انعطاف پذیری در رنگ هایی که محدود کننده هستند در حالت چرم این اتفاق نمی افتد از چرم ها در دنیای مدرن امروزی استفاده کنید زیرا هیچگاه از مد نمی افتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.