مبلمان و تعمیرات مبلمان

دانستنیهای راجع به انواع مبلمان ، تعمیرات و رویه کوبی مبل

مبلمان و تعمیرات مبلمان

دانستنیهای راجع به انواع مبلمان ، تعمیرات و رویه کوبی مبل

انواع پارچه های رومبلی

پارچه های رومبلی


داشتن اطلاعات کافی در مورد انواع پارچه های رومبلی می تواند به شما در انتخابی آگاهانه ومناسب تر برای دکوراسیون داخلی خانه تان کمک کند. در این مطلب در مورد انواع پارچه ها و هم چنین معایب و مزایای هر یک به طور اختصار پرداخته ایم.

 

 

پارچه چرم برای رومبلی

پارچه ی چرم،پارچه مبلی زیبا و شیک است که با استفاده از آن می توانید به فضای مورد نظرتان رسمیت ببخشید.این پارچه که در انواع صندلی اپن آشپزخانه و مبل های راحتی مورد استفاده قرار می گیرد مزایا و معایبی دارد که ادامه به آن ها خواهیم پرداخت:


مزایا و معایب پارچه های چرمی

به داخل بافت پارچه های چرمی آب و هوا نفوذ نمی کند ، به همین جهت اگر به طور اتفاقی بر روی آن آب بریزید به راحتی با یک دستمال خشک می توانید آن را تمیز کنید اما از سوی دیگر چون هوا را نیز از خود عبور نمی دهد در فصول گرم سال با نشستن برای روی مبل چرم احساس چسبندگی حاصل از عرق کردن پارچه ی چرمی را حس می کنید.پارچه ی چرم حساس بوده و بر اثر کشیدن یک شی نوک تیز بر روی آن ، آسیب می بیند. اگر چرمتان رنگی روشن دارد باید بسیار مراقب لکه ها و اثرات چربی باشید چرا که این اثرات چربی به راحتی پاک نمی شوند.


پارچه مخمل برای رو مبلی

این نوع پارچه در نوع بافت ها و رنگ ها بسیار متنوع است به همین جهت همیشه طرفداران مخصوص به خود را دارد و برای رویه کوبی مبل از آن بسیار استفاده می شوددر بین انواع پارچه های مخمل، نوع پارچه ی مخمل نانو از دیگر انواع بسیار دیرتر کثیف می شود حتی اگر رنگ آن روشن باشد.


مزایا و معایب پارچه های مخمل

تنوع رنگی و بافتی این نوع پارچه مبلی، به شما این اجازه را می دهد که از آن برای پارچه ی کوسن استفاده کنید، و دکوراسیونی زیبا با بافت های گرم و جذاب داشته باشید.پارچه های مخمل پارچه هایی با دوام بالا هستند و از معایب می توان این مورد را ذکر نمود که تمیز کردن لکه ها از روی آن کمی سخت است.


پارچه های ساتن برای رو مبلی

پارچه ی ساتن نوعی پارچه براق است که از آن برای تهیه رومبلی استفاده می شود و با یک ترکیب رنگ مناسب میتوان از آن برای دکوراسیون فضای داخلی منزل استفاده کرد.اما قبل از استفاده از پارچه ی ساتن بهتر که معایب آن را بدانید.


 مزایا و معایب پارچه ی ساتن

ساتن پارچه ای زیبا است با تنوع رنگی بالا که بهتراست برای دوخت لباس استفاده شود تا رومبلی، زیرا سطح این پارچه ها بسیار لغزنده است و باعث می شوند تا شما هنگام نشستن روی آن ها احساس راحتی نکنید و مدام در تلاش برای ثابت کردن جای خود باشید.هم چنین لکه بر روی آن به سختی پاک می شود..


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.